درود مهمان گرامی! ثبت نام


امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
هشتگ در اینستاگرام
2017/12/26، 12:07 PM,
ارسال: #1
هشتگ در اینستاگرام
[تصویر:  maxresdefault.jpg]
اینستاگرام، محبوب ترین شبکه اجتماعی در بین کاربران شبکه های مجازی است. به همین دلیل بازاریابان اینترنتی حداکثر وقت خود را برای جلب نظر کاربران این شبکه اجتماعی پر مخاطب می گذارند. بنابراین، این مقاله را به آموزش استفاده از هشتگ در اینستاگرام اختصاص می دهم تا شما دوستان عزیز هم از این شبکه اجتماعی برای بدست آوردن مخاطب و مشتری برای کسب وکار خود استفاده کنید.

کاربرد هشتگ در اینستاگرام
مانند شبکه های اجتماعی فیسبوک و توییتر، در اینستاگرام هم از هشتگ برای هدایت مخاطبان به یک موضوع خاص استفاده می کنند. مانند موضوعاتی مثل اخبار ورزشی و یا آموزش زبان انگلیسی و….
زمانی که یک هشتگ خاص را جست وجو می کنیم، در نتایج جست و جو معمولا سه قسمت نمایش داده می شود:
  •  Related hashtags(هشتگ های مرتبط) : تمام هشتگ هایی که به عنوان مثال با موضوع سئو در ارتباط هستند و کاربران آنها را جست وجو کرده اند. البته توجه داشته باشید که این قسمت معمولا در اکثر نتایج جست وجو نمایش داده نمی شود.
  •  Top posts(پست های محبوب) : در این قسمت نه عدد پستی که دارای محبوبیت زیاد نزد کاربران هستند که معمولا توسط برندها و افراد دارای نفوذ و قدرت به اشتراک گذاشته شده اند، نمایش داده می شود.
  • Most recent (اخیرا منتشر شده) : پست هایی که به تازگی منتشر شده و به اصطلاح زنده هستند، نمایش داده می شوند.
[تصویر:  212.jpg]
نحوه استفاده از هشتگ در اینستاگرام
به مانند دیگر شبکه های اجتماعی، در اینستاگرام هم می توان از هشتگ ها در قسمت های مختلف پست استفاده کرد (ابتدا، انتها و یا وسط). اما باید به دو نکته بسیارساده اما مهم توجه کنید:
حداکثر از سه هشتگ در پست های خود استفاده کنید.
برای نمایش پست در نتایج جست وجو باید حساب کاربری شما به صورت عمومی باشد.
در مثال زیر من پستی را برای موضوع بهینه سازی موتورهای جست وجو منتشر می کنم:

[تصویر:  photo_2017-04-03_07-42-22.jpg]
همانطور که می بینید من از دو هشتگ بهینه سازی موتور جست وجو و سئو استفاده کرده ام که هر دو با هم مرتبط هستند. البته هشتگ به نظر اشتباه #بهینهسازیموتورجستجو از قبل ساخته شده و از آن استفاده زیادی صورت گرفته بود و ما هم از همان استفاده کردیم.
نحوه جست وجوی هشتگ در اینستاگرام
بسیارساده می توانید این کار را انجام دهید. تنها کافی است که در قسمت جست وجو بر روی سر برگ tags کلیک کنید تا تمامی هشتگ هایی که با هشتگ مورد جست وجوی شما در ارتباط هستند نمایش داده شوند.
[تصویر:  photo_2017-04-03_07-45-58.jpg]
ساخت هشتگ در اینستاگرام
اگر برای یک موضوع جدید می خواهید پستی را منتشر کنید اما هشتگ مرتبطی برای آن در اینستاگرام پیدا نمی کنید، اصلا نگران نباشید. ساخت یک هشتگ تازه در اینستاگرام بسیار ساده است. تنها کافی است که پست خود را با هشتگی که می خواهید منتشر کنید تا این هشتگ تازه هم در اینستاگرام به وجود بیاید. به همین سادگی!!!
به عنوان مثال من می خواهم پستی را در رابطه با بهینه سازی وبسایتها برای موبایل منتشر کنم، اما به غیر از سئو، هشتگی که با این موضوع در ارتباط باشد پیدا نمی کنم. برای اینکه بتوانم در کنار استفاده از سئو از هشتگ سئو موبایل هم استفاده کنم، فقط کافی است که از هشتگ سئو موبایل در پست استفاده کنم تا این هشتگ تازه نیز ساخته شود.
امضاء rezadehghan
غصه نخور، قصه نویس خداست...!!
مشاهده‌ی وب سایت کاربر یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
2018/07/27، 11:38 PM, (آخرین ویرایش در این ارسال: 2018/07/27، 11:38 PM، توسط hoseinbzn.)
ارسال: #2
RE: هشتگ در اینستاگرام
اینستاگرام یک شبکه اجتماعی است که در ابتدا برای عکاسان ساخته شد و به مرور زمان همه گیر شد. امروزه این نرم افزار چنان فراگیر شده است که کمتر کسی را می بینید که با آن آشنایی نداشته باشد و یک صفحه شخصی در آن نداشته باشد. اما جدا از استفاده شخصی ، کسب و کار ها نیز برای تبلیغ کالا و خدماتشان از این فضا استفاده می کنند.اما رمز موفقیت در این فضا توانایی افزایش فالوور اینستاگرام است. سوال اینجاست که چگونه باید این کار را انجام داد ؟
روند طبیعی :
ساده ترین و متداول ترین راه برای افزایش فالوور اینستاگرام این است که شما یک پیج اینستاگرام ایجاد نمایید و شروع به تولید محتوا کنید، دوستان و آشنایان خود را فالو کنید تا آنها نیز شما را فالو کنند و با ارسال پست های جذاب ، بتوانید نظر دیگر مخاطبین را جذب کنید و آنها را نیز به فالوور های خود اضافه کنید. مشکل این روش این است که ممکن است زمانی بسیار طولانی در انتظار شما باشد و حتی در طی زمانی طولانی نتوانید انتظارات خود را برآورده کنید. کسب و کار شما نیاز به این دارد که کاربران بسیاری پیج اینستاگرام شما را بازدید کنند و آنها را بپسندند و به اشتراک بگذارند تا برند شما شناخته شود. قطعا در این مسیر زمانی بسیار طولانی در انتظار شما است.
تبلیغات در سایر پیج های اینستاگرام :
یکی دیگر از راه های افزایش فالوور اینستاگرام تبلیغات اینستاگرامی است. شما در این روش سفارش تبلیغات پیج خود را در پیج های اینستاگرامی که دارای فالورر های بالا هستند می دهید. مبلغ هر تبلیغ بستگی به محبوبیت آن پیج اینستاگرام و همچنین مدت زمانی است که تبلیغ شما در آن پیج ماندگار است دارد. هدف در این روش این است که فالوور های پیجی که در آن تبلیغ خود را ثبت کرده اید ، بنر تبلیغاتی شما را ببینند ، به پیج شما بیاییند و شما را نیز فالو کنند. اما این روش دارای بازدهی مناسبی نیست. در این روش شما باید هزینه ای بالا برای تبلیغات اینستاگرام بپردازید و نتیجه ای که خواهید گرفت مطابق با هزینه ای که نموده اید نیست. در یک تبلیغ اینستاگرامی که شما سفارش می دهید همه ی فالوور های آن پیج تبلیغ شما را مشاهده نمی کنند و شاید تعداد کسانی که تبلیغ اینستاگرام شما را مشاهده می کنند بسیار کمتر از تعداد فالوور های آن پیج باشد. پس شما در حقیقت برای تعداد بازدید کمی مبلغ بالایی پرداخت خواهید کرد که در نهایت نتیجه ای مناسب برای شما رقم نخواهد زد.
فالوور فیک :
خرید فالوور اینستاگرام به صورت فالوور فیک مدت ها است که مشتریان خاص خود را دارد. کسانی هستند که به فکر فروش و تبلیغ کالا و خدمات خود نیستند و افزایش فالوور اینستاگرام را تنها به نوشته بالای پیج خلاصه می کنند و مهم نیست که این فالوور ها ، مجازی هستند یا افراد واقعی آنها را تشکیل می دهند. این افراد تنها به دنبال این هستند که پیج اینستاگرام با فالوور بالا داشته باشند.
خرید فالوور واقعی اینستاگرام
تمام موارد بالا ذکر شد تا بهترین روش به شما معرفی گردد و شما توانایی مقایسه را داشته باشیدخرید فالوور واقعی اینستاگرام به شما کمک می کند تا با هزینه ای معقول بتوانید فالوور واقعی و ایرانی را برای پیج خود جذب نمایید. هزینه ای که شما در این روش پرداخت می کنید مطابق با تعداد فالوور هایی است که برای شما جذب شده است.
ربات اینستاگرام این کار را برای شما به بهترین شکل انجام می دهد. شما می توانید با استفاده از این ربات اینستاگرام ، تعداد فالوور های مورد نظر خود را خریداری نمایید. بعد از خریداری اعتبار شما می توانید پیج هایی را که مطابق با زمینه کاری شما هستند و تعداد فالوور های بالایی دارند را به ربات معرفی نمایید. سپس ربات به صورت خودکار ، فالوور های آن پیج های اینستاگرام را برای شما فالوو می کند و بعد از فالو بک آنها ، به صورت خودکار آنفالو می شوند. دقت نمایید که در این روش ، علاوه بر جذب فالوور واقعی اینستاگرام ، شما فالوور هایی با علاقه بالا به زمینه کاری خود جذب نموده اید. این موضوع به فعالیت کاربران شما در مواجهه با پیج اینستاگرام شما بسیار کمک خواهد کرد و لایک و کامنت پیج شما را بسیار بهبود خواهد بخشید .
همچنین مواردی مانند لایک اتوماتیک به شما کمک خواهد کرد تا افزایش فالوور اینستاگرام خود را سرعت ببخشید . با این کار ربات اینستاگرام به صورت خودکار بعد از فالو کردن ، آخرین پست فرد را لایک می کند . با این کار توجه فرد به پیج شما بیشتر جلب می شود و امکان فالو کردن پیج اینستاگرام شما بالاتر می رود.
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ




کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان
صفحه‌ی تماس | انجمن های کامپیوتر | بازگشت به بالا | | بایگانی | پیوند سایتی RSS