زمان کنونی: 2018/11/15، 05:00 PM درود مهمان گرامی! (ورودثبت نام)
کاربران عزیز برای طرح هر گرونه سوال مرتبط با موضوع انجمن لطفا ابتدا در انجمن عضو شده و سپس با ورود ب بخش مورد نظر سوالتان را مطرح کنید.



امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
هشتگ در اینستاگرام
#1
[تصویر:  maxresdefault.jpg]

اينستاگرام، محبوب ترين شبکه اجتماعي در بين کاربران شبکه هاي مجازي است. به همين دليل بازاريابان اينترنتي حداکثر وقت خود را براي جلب نظر کاربران اين شبکه اجتماعي پر مخاطب مي گذارند. بنابراين، اين مقاله را به آموزش استفاده از هشتگ در اينستاگرام اختصاص مي دهم تا شما دوستان عزيز هم از اين شبکه اجتماعي براي بدست آوردن مخاطب و مشتري براي کسب وکار خود استفاده کنيد.

کاربرد هشتگ در اينستاگرام
مانند شبکه هاي اجتماعي فيسبوک و توييتر، در اينستاگرام هم از هشتگ براي هدايت مخاطبان به يک موضوع خاص استفاده مي کنند. مانند موضوعاتي مثل اخبار ورزشي و يا آموزش زبان انگليسي و….
زماني که يک هشتگ خاص را جست وجو مي کنيم، در نتايج جست و جو معمولا سه قسمت نمايش داده مي شود:
 Related hashtags(هشتگ هاي مرتبط) : تمام هشتگ هايي که به عنوان مثال با موضوع سئو در ارتباط هستند و کاربران آنها را جست وجو کرده اند. البته توجه داشته باشيد که اين قسمت معمولا در اکثر نتايج جست وجو نمايش داده نمي شود.
 Top posts(پست هاي محبوب) : در اين قسمت نه عدد پستي که داراي محبوبيت زياد نزد کاربران هستند که معمولا توسط برندها و افراد داراي نفوذ و قدرت به اشتراک گذاشته شده اند، نمايش داده مي شود.
Most recent (اخيرا منتشر شده) : پست هايي که به تازگي منتشر شده و به اصطلاح زنده هستند، نمايش داده مي شوند.

نحوه استفاده از هشتگ در اينستاگرام
به مانند ديگر شبکه هاي اجتماعي، در اينستاگرام هم مي توان از هشتگ ها در قسمت هاي مختلف پست استفاده کرد (ابتدا، انتها و يا وسط). اما بايد به دو نکته بسيارساده اما مهم توجه کنيد:
حداکثر از سه هشتگ در پست هاي خود استفاده کنيد.
براي نمايش پست در نتايج جست وجو بايد حساب کاربري شما به صورت عمومي باشد.
در مثال زير من پستي را براي موضوع بهينه سازي موتورهاي جست وجو منتشر مي کنم:


همانطور که مي بينيد من از دو هشتگ بهينه سازي موتور جست وجو و سئو استفاده کرده ام که هر دو با هم مرتبط هستند. البته هشتگ به نظر اشتباه #بهينهسازيموتورجستجو از قبل ساخته شده و از آن استفاده زيادي صورت گرفته بود و ما هم از همان استفاده کرديم.
نحوه جست وجوي هشتگ در اينستاگرام
بسيارساده مي توانيد اين کار را انجام دهيد. تنها کافي است که در قسمت جست وجو بر روي سر برگ tags کليک کنيد تا تمامي هشتگ هايي که با هشتگ مورد جست وجوي شما در ارتباط هستند نمايش داده شوند.

ساخت هشتگ در اينستاگرام
اگر براي يک موضوع جديد مي خواهيد پستي را منتشر کنيد اما هشتگ مرتبطي براي آن در اينستاگرام پيدا نمي کنيد، اصلا نگران نباشيد. ساخت يک هشتگ تازه در اينستاگرام بسيار ساده است. تنها کافي است که پست خود را با هشتگي که مي خواهيد منتشر کنيد تا اين هشتگ تازه هم در اينستاگرام به وجود بيايد. به همين سادگي!!!
به عنوان مثال من مي خواهم پستي را در رابطه با بهينه سازي وبسايتها براي موبايل منتشر کنم، اما به غير از سئو، هشتگي که با اين موضوع در ارتباط باشد پيدا نمي کنم. براي اينکه بتوانم در کنار استفاده از سئو از هشتگ سئو موبايل هم استفاده کنم، فقط کافي است که از هشتگ سئو موبايل در پست استفاده کنم تا اين هشتگ تازه نيز ساخته شود.
امضاء rezadehghan
غصه نخور، قصه نویس خداست...!!
پاسخ
 سپاس شده توسط hamzeh
#2
اينستاگرام يک شبکه اجتماعي است که در ابتدا براي عکاسان ساخته شد و به مرور زمان همه گير شد. امروزه اين نرم افزار چنان فراگير شده است که کمتر کسي را مي بينيد که با آن آشنايي نداشته باشد و يک صفحه شخصي در آن نداشته باشد. اما جدا از استفاده شخصي ، کسب و کار ها نيز براي تبليغ کالا و خدماتشان از اين فضا استفاده مي کنند.اما رمز موفقيت در اين فضا توانايي افزايش فالوور اينستاگرام است. سوال اينجاست که چگونه بايد اين کار را انجام داد ؟
روند طبيعي :
ساده ترين و متداول ترين راه براي افزايش فالوور اينستاگرام اين است که شما يک پيج اينستاگرام ايجاد نماييد و شروع به توليد محتوا کنيد، دوستان و آشنايان خود را فالو کنيد تا آنها نيز شما را فالو کنند و با ارسال پست هاي جذاب ، بتوانيد نظر ديگر مخاطبين را جذب کنيد و آنها را نيز به فالوور هاي خود اضافه کنيد. مشکل اين روش اين است که ممکن است زماني بسيار طولاني در انتظار شما باشد و حتي در طي زماني طولاني نتوانيد انتظارات خود را برآورده کنيد. کسب و کار شما نياز به اين دارد که کاربران بسياري پيج اينستاگرام شما را بازديد کنند و آنها را بپسندند و به اشتراک بگذارند تا برند شما شناخته شود. قطعا در اين مسير زماني بسيار طولاني در انتظار شما است.
تبليغات در ساير پيج هاي اينستاگرام :
يکي ديگر از راه هاي افزايش فالوور اينستاگرام تبليغات اينستاگرامي است. شما در اين روش سفارش تبليغات پيج خود را در پيج هاي اينستاگرامي که داراي فالورر هاي بالا هستند مي دهيد. مبلغ هر تبليغ بستگي به محبوبيت آن پيج اينستاگرام و همچنين مدت زماني است که تبليغ شما در آن پيج ماندگار است دارد. هدف در اين روش اين است که فالوور هاي پيجي که در آن تبليغ خود را ثبت کرده ايد ، بنر تبليغاتي شما را ببينند ، به پيج شما بياييند و شما را نيز فالو کنند. اما اين روش داراي بازدهي مناسبي نيست. در اين روش شما بايد هزينه اي بالا براي تبليغات اينستاگرام بپردازيد و نتيجه اي که خواهيد گرفت مطابق با هزينه اي که نموده ايد نيست. در يک تبليغ اينستاگرامي که شما سفارش مي دهيد همه ي فالوور هاي آن پيج تبليغ شما را مشاهده نمي کنند و شايد تعداد کساني که تبليغ اينستاگرام شما را مشاهده مي کنند بسيار کمتر از تعداد فالوور هاي آن پيج باشد. پس شما در حقيقت براي تعداد بازديد کمي مبلغ بالايي پرداخت خواهيد کرد که در نهايت نتيجه اي مناسب براي شما رقم نخواهد زد.
فالوور فيک :
خريد فالوور اينستاگرام به صورت فالوور فيک مدت ها است که مشتريان خاص خود را دارد. کساني هستند که به فکر فروش و تبليغ کالا و خدمات خود نيستند و افزايش فالوور اينستاگرام را تنها به نوشته بالاي پيج خلاصه مي کنند و مهم نيست که اين فالوور ها ، مجازي هستند يا افراد واقعي آنها را تشکيل مي دهند. اين افراد تنها به دنبال اين هستند که پيج اينستاگرام با فالوور بالا داشته باشند.
خريد فالوور واقعي اينستاگرام
تمام موارد بالا ذکر شد تا بهترين روش به شما معرفي گردد و شما توانايي مقايسه را داشته باشيد. خريد فالوور واقعي اينستاگرام به شما کمک مي کند تا با هزينه اي معقول بتوانيد فالوور واقعي و ايراني را براي پيج خود جذب نماييد. هزينه اي که شما در اين روش پرداخت مي کنيد مطابق با تعداد فالوور هايي است که براي شما جذب شده است.
ربات اينستاگرام اين کار را براي شما به بهترين شکل انجام مي دهد. شما مي توانيد با استفاده از اين ربات اينستاگرام ، تعداد فالوور هاي مورد نظر خود را خريداري نماييد. بعد از خريداري اعتبار شما مي توانيد پيج هايي را که مطابق با زمينه کاري شما هستند و تعداد فالوور هاي بالايي دارند را به ربات معرفي نماييد. سپس ربات به صورت خودکار ، فالوور هاي آن پيج هاي اينستاگرام را براي شما فالوو مي کند و بعد از فالو بک آنها ، به صورت خودکار آنفالو مي شوند. دقت نماييد که در اين روش ، علاوه بر جذب فالوور واقعي اينستاگرام ، شما فالوور هايي با علاقه بالا به زمينه کاري خود جذب نموده ايد. اين موضوع به فعاليت کاربران شما در مواجهه با پيج اينستاگرام شما بسيار کمک خواهد کرد و لايک و کامنت پيج شما را بسيار بهبود خواهد بخشيد .
همچنين مواردي مانند لايک اتوماتيک به شما کمک خواهد کرد تا افزايش فالوور اينستاگرام خود را سرعت ببخشيد . با اين کار ربات اينستاگرام به صورت خودکار بعد از فالو کردن ، آخرين پست فرد را لايک مي کند . با اين کار توجه فرد به پيج شما بيشتر جلب مي شود و امکان فالو کردن پيج اينستاگرام شما بالاتر مي رود.
پاسخ
 سپاس شده توسط hamzeh




کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان